maanantai 4. tammikuuta 2016

Heippa vaan kaikille ja hyvää uutta vuotta ( ei yht myöhässä)

Mites teillä on loma menny? Ite oon ihan vaa ottanu rennosti. Onko pakko mennä kouluun kun ei yhtään huvittais. Teitä lukijalumienkeleitä  on jo 18   miten tää on mahollista  paljon kiitoksia ja *virtuaalihali* Osaako joku kertoa miten tän saa pois nimittäin aina kun alan kirjottaa teksti alkaa keskeltä eikä reunasta ?   Multa pyydettiin  vertailua pullipin ja Goolipen pituus erosta joten täältä tulee .
 Honeyllä ei oo korkkarit jalassa
 pituus ero on suunnilleen (normipitusen monsterin )tohon asti mis mun käsi on
 Mä en tiiä mikä kameraa vaivaa tai sit Honey on vaan liian räikee kun tyhmä kamera heittää honeyn aina oudoks

 Goolipen pituus kyykyssä on sama kuin normi pituisen monsterin.
Eli mitä haluatte lukea mulla ois muutama aihe päässä .Haluaisin tietää mikä teitä kiinnostaa ennen kun postaan jostakin joka ei teitä kiinnosta. Ajattelin että nykyään postaisin vain yhestä aiheesta päivässä onko se parempi?Mutta nyt se on hellurei mä  lähen muokkaan blogin ulkoasua.

1 kommentti:

  1. Ihanaa, kiitos! Nyt tiedän minkä kokoinen Gooliope-nukke olisi suunnilleen!
    Muuten, tekstiasetukset saa muutettua näin:

    Kun olet Uusi teksti- kohdassa ja kirjoitat uutta tekstiä, mene tekstikentän yläpalkkiin, jossa lukee "linkki" ja jossa on myös kuvakkeita mm. valokuva, elokuvaklappi ja revitty paperi, ja sitten siinä on kasa viivoja:
    _
    -
    _
    -
    Siitä painamalla saa vaihdettua tekstin asettelua niin, ettei teksti keskity sivun keskelle vaan reunaan tai tasaisiksi riveiksi ;)

    VastaaPoista