lauantai 25. heinäkuuta 2015

Aaltojen loisketta +KT

 

KT:Kesätuulen huminaa  osa:2  Rannalla              


                                                            puhuu
                                                          ajattelee
                        *tapahtuu*
                         HUUTAA              
                

 
                          Sweet:Tuota oletko aivan varma että ranta on siellä päin?
                  Iridessa:Tietenkin!
Sweet: koska katsot väärään suuntaan.
                      Iridessa:*kääntyy*kyllä minä sen tiesin.
            pian
                          Usva:Jes!! Vihdoin perillä.
 Usva:ÄÄK!!
 Emma:Mitä nyt..... juoksuhiekkaa..
 Annika:Olisitte tulleet polkua pitkin.*lamppu syttyi
 Annika:*venyy*
Sweet:Täh?

 Sweet:*löytää oksan*
 Sweet:Ota kiinni!
 Annika&Sweet:*vetävät*
*tumps*            
 Emma:Hei entäs minä!

 kaikki:*vetävät*
 Emma:Se oli hauskaa uudestaan!
 Muut:Eih!
 Usva:Ihana aurinko!
 Annika: minulla on ja kauhea nälkä...
 Sweet: ...joten syödäänpä eväitä!
 Annika: katsoo...
                                     ...
 Iridessa:NAM! Suklaata!
Iridessa :*kaatuu*
Sweet:HEh heh..
 Annika:mitä sinä teet!
 Sweet: Öh..
Annika:Vainiin! Anna tänne se suklaa!         
 Sweet:*heittää*
 tumps
 Annika:*juoksee*
 Usva:Seis se suklaa on minun!*kamppaa*
 Annika: *kaatuu*
Usva: hih hii!             
 Iridessa:SEIS! Minä syön tämän!

 Usvaruusu:noh jäihän meillä vielä donitseja... Emma?
 Emma:Ööh..tuota noin minä taisin syödä ne.

Muut:MITÄ!
Annika:Odotas kun saan sinut kiinni!
Emma:iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!

1 kommentti: